Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός «Πράσινο Μπαλκόνι 2026»
Με την απονομή των Βραβείων στους 6 Νικητές ολοκληρώθηκε με επιτυχία και ο φετινός διαγωνισμός του Δήμου Θεσσαλονίκης «Πράσινο Μπαλκόνι 2026».
Με ανάρτηση του στα social media, o Αντιδήμαρχος Πρασίνου Βασίλης Διαμαντάκης, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση του φετινού διαγωνισμού και ευχαρίστησε και τους εργαζομένους της Διεύθυνσης Πρασίνου.
Αναλυτικά έγραψε:
“Καλημέρα. Με την απονομή των Βραβείων στους 6 Νικητές ολοκληρώθηκε με επιτυχία και ο φετινός διαγωνισμός του ΔΘ «Πράσινο Μπαλκόνι 2026». Ευχαριστούμε τους 216 Δημότες μας που συμμετείχαν στον διαγωνισμό ,τους 6.200 που συμμετείχαν στην ψηφοφορία καθώς και τους εργαζόμενους της Διεύθυνσης Πρασίνου. Του χρόνου ακόμα καλύτεροι !”




